XPD Документообіг XPD Адміністративні послуги XPD Діловодство XPD Конструктор
XPD Облік документів – повноцінна система електронного обліку документів, яка має можливості налаштування та доопрацювання під специфіку конкретного замовника. Система охоплює процеси, пов'язані із створенням документів (документування), організацією обліку документів та забезпеченням зберігання документів. XPD Облік документів дозволяє підвищити швидкість роботи співробітників із документами, забезпечити надійність зберігання документів та контролювати відповідність усім встановленим правилам та стандартам.
Реєстрація вхідного документа у системі XPages Dynamic.
Реєстрація внутрішнього документа у системі XPages Dynamic.
Реєстрація звернення громадян у системі XPages Dynamic.
Служба обліку та управління кадровим складом організації
Інформація про контрагентів компанії: клієнтів, постачальників та партнерів.
Канцелярія. Обробка вхідних та вихідних документів з наступним контролем
Управление внутренней нормативно-распорядительной документацией
Забезпечення процесу створення та контролю виконання резолюцій та завдань
Забезпечення зберігання інформації
Забезпечення роботи в єдиному робочому просторі
Доступна для роботи з ПК, планшета, смартфона
Опис процесів, завдання, сховища та служби