Зовнішня кореспонденція
Управління зовнішньою кореспонденцією організації забезпечує бізнес-додаток "Канцелярія".
Додаток «Канцелярія» виконує як систематизацію і зберігання документів у створенні, а й автоматизує процес обробки вхідних і вихідних документів з наступним контролем виконання документа.
Додаток "Канцелярія" дозволяє:
- реєструвати вхідні документи;
- реєструвати вихідні документи;
- вести реєстр документів;
- надавати реєстраційні дані згідно з прийнятою номенклатурою;
- застосовувати штрих-кодування;
- швидко знаходити документи, у тому числі за штрих-кодом;
- видавати та контролювати резолюції щодо документів;
- відображати інформацію у різних зручних уявленнях: по вхідним, по вихідним, за виглядом, за періодом, на реєстрації, чернетки, у справі, резолюції у роботі та інших.
Можливості додатку "Канцелярія":
- єдиний журнал зовнішньої кореспонденції для всієї організації;
- гнучке розмежування доступу до інформації;
- автоматичне заповнення картки документа;
- гнучка реєстрація всіх типів документів, з автоматичним присвоєнням реєстраційного номера або штрих-коду (QR-коду);
- наскрізна реєстрація документів кількома відділами документаційного забезпечення (канцелярія/загальний відділ);
- створення, надсилання та контроль резолюцій;
- графічне відображення процесу пересування документа за допомогою системи умовних позначень BPMN 2.0
- постановка документів на контроль та моніторинг контрольних дат;
- гнучка сортування документів та відображення інформації в необхідних розрізах;
- архівне зберігання зовнішньої кореспонденції з розмежуванням доступу згідно з посадовими інструкціями;
- інтеграція з корпоративною електронною поштою та сторонніми поштовими сервісами
Результати використання додатку "Канцелярія":
- єдиний простір для роботи із зовнішньою кореспонденцією;
- ефективна колективна робота всіх відділів та філій, без прив'язки до місця їх перебування;
- документи не губляться;
- інформація доступна з будь-якої точки та на будь-якому пристрої;
- співробітники можуть працювати лише з тими документами, доступ до яких регламентований посадовими інструкціями;
- спрощення рутинних процесів первинної обробки документів;
- оперативний пошук та доступ до історії створення, обробки документа;
- миттєве розсилання документів на ознайомлення, розгляд, виконання та швидке отримання зворотного зв'язку;
- автоматизований контроль за виконанням документів;
- просте управління великими архівами інформації;
- підвищення продуктивності працівників, які беруть участь у процесах створення, обробки та зберігання документів.
- швидке залучення нового співробітника до робочого процесу в компанії.
- груповий доступ до інформації.