Звернення громадян
Додаток "Звернення громадян" призначений для обробки звернень громадян, адресованих державі чи організації. Цей модуль платформи XPages Dynamic дозволяє контролювати виконання прийнятих рішень та вести статистику обробки звернень.
Види документів, що обробляються (скарг, заяв):
- первинні;
- повторні;
- дублікати;
- наступні;
- запити щодо звернень, що направляються до зовнішніх організацій для з'ясування обставин;
- відповіді на звернення.
Основні можливості модуля «Облік та контроль звернень громадян»:
- облік та реєстрація всіх звернень громадян (усні, письмові, колективні, анонімні);
- розсилання документа (звернення) на розгляд, ознайомлення через резолюцію;
- надсилання запитів до сторонніх організацій для роз'яснення питання звернення;
- формування контрольних доручень через резолюцію, надсилання документа (звернення) на виконання;
- автоматизований контроль за дотриманням термінів виконання;
- аналіз виконавчої дисципліни за зверненнями громадян;
- оперативне оповіщення користувачів про поточні завдання з обробки звернень громадян;
- формування та облік відповідей на звернення;
- ведення історії щодо кожного громадянина, який коли-небудь звертався до державної установи чи організації;
- управління архівами документів;
- формування статистичної та аналітичної звітності різної складності.
Для зберігання реквізитів громадян модуль використовує сховище «Автори звернень», яке містить також інформацію щодо адміністративних одиниць та категорій питань, які порушуються у зверненнях громадян.
Гнучкий механізм сортування документів дозволяє користувачам модуля «Облік та контроль звернень громадян» оперативно отримувати інформацію щодо звернень громадян у різних розрізах.
Для відстеження документів, що перебувають у роботі та потребують додаткового контролю, у конструкторі бізнес-додатків XPages Dynamic розроблено спеціальний механізм автоматичного повідомлення відповідального щодо наближення термінів відпрацювання контрольного документа.
У модулі передбачено друк таких форм:
- контрольно-реєстраційна картка документа;
- резолюції щодо документа.
Результати використання додатка «Звернення громадян»
- централізоване зберігання інформації за всіма зверненнями на адресу державної установи чи організації;
- єдиний інформаційний простір для колективної роботи;
- документи легко знаходяться;
- документи не губляться;
- оперативний та розмежований доступ до документів;
- підвищення рівня виконавчої дисципліни в організації;
- прозорість процесу обробки звернень громадян;
- підвищення якості надання послуг громадянам;
- дотримання всіх норм та строків, регламентованих Законодавством України.
Модуль «Облік та контроль звернень громадян» розроблено з урахуванням Закону України «Про звернення громадян», «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування» та інших нормативних документів, що регламентують порядок роботи зі зверненнями громадян.
Модуль «Облік та контроль звернень громадян» конструктора бізнес-додатків XPages Dynamic – ефективний програмний інструмент для взаємодії держави чи підприємств з громадянами України, який протягом багатьох років успішно використовують клієнти компанії «ІНТЕР СОФТ».