Система обліку документів. Діловодство
Готові решения XPD XPD Документообіг XPD Адміністративні послуги XPD Діловодство XPD Конструктор

Облік документів

XPD Облік документів – повноцінна система електронного обліку документів, яка має можливості налаштування та доопрацювання під специфіку конкретного замовника. Система охоплює процеси, пов'язані із створенням документів (документування), організацією обліку документів та забезпеченням зберігання документів.

XPD Облік документів дозволяє підвищити швидкість роботи співробітників із документами, забезпечити надійність зберігання документів та контролювати відповідність усім встановленим правилам та стандартам.



Реєстрація вхідного документа у системі XPages Dynamic.



Реєстрація внутрішнього документа у системі XPages Dynamic.



Реєстрація звернення громадян у системі XPages Dynamic.







↑ Наверх